Tellier in da house

I går kväll träffade jag Sebastien Tellier.
Han är en jäkligt cool katt, det måste sägas.
Jag vidhåller fortfarande att hans låt var den bästa i ESC i Belgrad.
Hela grejen där han kommer ut i sin golfbil, vinkar till publiken, och sen halvvägs in i låten drar helium från en badboll är ju bara ett oförglömligt ögonblick. Vi skrattade gott i pressrummet på Sava Center Lars, Nuno, Sven och jag.

Som ni vet är jag totalt emot droger, så jag hyllar inte Tellier för hans uttalande eller att han är hög ganska ofta, men han har så jäkla skön stajl. Och är lite söt, med sitt lurviga skägg och sina solbrillor.
Enormt trevlig var han i alla fall, och avslutade varje utläggning med att le lite blygt.
Som sagt, skön katt den där Tellier.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0