Vilken mardröm!

På lördag ska jag ha min försenade 30-årsfest i form av en, förhoppningsvis, rolig maskerad.
Det har filats på inbjudan, det har bjudits in och det har osats.
Jag har förberett roliga grejer, planerat mat och dryck och inhandlat min egen outfit.
Jag är - så att säga - i startgroparna.

Men i natt drömde jag att typ alla hade glömt bort festen.
Alltså alla som hade osat. Eftersom det var så längesen de hade osat så hade det fallit i glömska, eftersom det inte var någon viktig fest.
Så jag stod där, i huset som jag har hyrt, med min outfit, och all mat som jag slitit med, och den goda spritstinna bålen som bara väntade på att bli uppdrucken - och så kom det ingen.

Fy fanken vilken sjukt jobbig dröm det var. Och jag är nog lite orolig. Jag vill ju att det ska bli så roligt och lyckat liksom.

Så, alla vänner. Se det här som en påminnelse.

Lördag, fest. Be there!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0