Fantastisk blåsa

Nej, detta ska inte bli någon modeblogg, men kolla vilken fantastisk blåsa från Betsey Johnson.
Jag har inte varit så mycket för Betsey-hypen, men den här var ju bara to die for.
Den på nyår, det ni!



Dock är inte 5000 något jag har att lägga på klänning, så det får bli någon gammal trasa. Kanske paljettklänningen från förra året?

Fick tidigare i dag sms om att skorna jag har beställt finns att hämta ut nu.
Åh, undrar om jag ska premiärsporta dem i morgon....



På tal om nyår så har jag hittat nyårsfrisyren.
Love!



Så, enough bildbloggning for one day.


Kommentarer
Mini

Själv är jag kär i den här klänningen. Den får nog blir min julklapp till mig själv.

http://www.asos.com/Asos/Asos-Luxe-Sequin-Pleated-Tiered-Mini-Prom-Dress/Prod/pgeproduct.aspx?iid=410670&cid=5186&clr=Black&sh=0

2008-12-04 @ 09:57:16
URL: http://apieceofcupcake.blogspot.com
Fröken T

OMG så snygg! Heeelt fantastisk.

Och än en gång har du lurat in mig på asos din fuling. Men jag stängde ner illa kvickt utan att kolla vidare. Själv köpte jag en helt fab klänning på H&M i går som nog får bli min julklapp till mig själv.

2008-12-04 @ 13:37:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0