Fröken T presenterar stolt - jullistan!

Det är i dag det ska vända. Efter i dag blir det bara ljusare och ljusare.
Men först ska vi ta oss igenom den här dagen, som är den kortaste på året.
Och på något sätt känns det verkligen så i dag. Som ett evig jävla mörker.

Men, för att pigga upp min jultillvaro har jag gjort det jag skrev att jag skulle göra. En jullista i itunes.
Och tada! – här är den:


Jag slängde in en gammal "Hugger i sten" också. Han sjunger ju ändå om glögg, den gode Winnerbäck.

Vilken är din absoluta "must" jullåt?

Update: Ni hajjade skämtet i frågan ovan va? Must, liksom.


Kommentarer
Anonym

Fairytale of New York och Å Helga natt - klara måsten.

2008-12-22 @ 21:10:29
Ullis

Hmm, vad konstigt, kommentaren tappade namnet. Och "Mer jul" hör också helt klart till.

2008-12-22 @ 21:11:44
URL: http://ulrikaolofsson.blogg.se/
Ullis

och jisses... Julgröten med LW såklart (se min blogg)

2008-12-23 @ 19:49:28
URL: http://ulrikaolofsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0