Lista man kan fylla i när man sitter på sitt hotellrum och väntar på att Christer Björkman ska ringa

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Helt ärligt så kommer jag inte ihåg vem jag kysste första gången. Det var så längesen.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Ja
3. Vad åt du senast? Några chokladöverdragna bragokex. Före det hummer, havskräfta och andra skaldjur.
4. Har du fått någon komplimang idag? Ja av mina söta kollegor Lars och Anders.
5. Har du varit med i en rättegång? Nej, som tur är. det känns otrevligt.
6. Är du polare med grannarna? Nej verkligen inte. Mina grannar, med undantag för några få, är dumma i huvudet. De är 55plussare som beter sig treåringar. Stryk ska de ha allihopa.
7. Vilka länder har du bott i? Sverige, Norge och Skåne.
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Från Arlanda för 1,5 vecka sedan.
9. Har du haft en stalker? Nej, men jag har blivit dödshotad av ett pucko. Nästan samma sak.
10. Minns du dina/din musiklärares namn? Jag kommer ihåg Maria Ax som vi hade i åttan och nian för hon var fantastisk. och Ellinor Palmblad som vi hade i bland i mellanstadiet eftersom hon var komplett galen.
11. Hur bra är din syn? Fantastisk bra.
12. Var är dina syskon just nu? Kenneth är i Kambodja, Foff ligger troligtvis och sover och Jocke gör nog samma sak.
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Att hjärtat var arg på mig och skällde. Vaknade och grät.
14. Vem ringde dig senast? Christer Björkman. Äntligen.
15. Vilken tid gick du upp imorse? Halv nio. väldigt trött.
16. Vad ska du göra i helgen? Jobba med Melodifestivalen!
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "ok"
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? Velvet
19. Vad finns i din bakficka? Har ingen, har kjol.
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Försökte somna.
21. Vad är det första du gör på morgonen? Vaknar.
22. Vad ska du göra efter det här? Gå till Babar och möta upp Annika Leone och killarna från webben och vänta på att Sven och Lars kommer dit.


Kommentarer
ida

:-) Ja, visst kan det vara skönt med lite tidsfördriv ibland.
Hoppas du har fått sova lite inatt så hörs vi om några timmar...

2008-02-08 @ 08:25:55
URL: http://rosabloggen.blogspot.com
Raquel

Träffar Maria Ax ibland... hon tittar in på mitt jobb då och då. Fortfarande supergullig!

2008-02-08 @ 19:20:29
Palle

Jag hade Ellinor Palmblad som klassföreståndare under mina år på Ramdalsskolan åk 4-6 typ 1982-84. Henne glömmer jag aldrig heller då kvinnan var helt mentalt ur balans och jag kan lätt säga mig att det var min värsta tid i skolan. Jag skulle nog klassa det på gränsen till mobbing av elev...och jag har aldrig någonsin tyckt illa om någon annan lärare under min skoltid.

2008-06-30 @ 01:15:47
Elle

Jo tack att Ellinor Palmblad är komplett galen kan man ju inte förneka, har henne för tillfället som lärare och jag råkade ut för henne så sent som igår, stryk det borde hon ha, usch!

2009-01-29 @ 21:48:07
Fröken T

Så hon är fortfarande aktiv och hemsk? Hjärtanes, borde det inte vara dags för henne att gå i pension snart?

2009-01-30 @ 11:54:40
Kerstin

Ni som kommenterar en person via nätet på detta sätt måste veta att man kan faktiskt vidtaga juridiska åtgärder för förtal. Förtal är straffbart. Jag tycker synd om er som måste ta till detta medium. Själv är jag en elev som inte alls håller med er utan som är mycket tacksam för all hjälp och stöd som jag har fått under lång tid.

2010-08-01 @ 00:00:38
JOHAN

Håller helt med Kerstin att man inte ska förtala någon via nätet. Jag har i skolan under flera år mött denna person så gott som dagligen. Hon har sett mig, stött mig och hela tiden hjälpt mig på allra bästa sätt. Stanna upp och tänk på hur du själv är och alla omständigheterna kring dig och ditt liv.

2010-08-02 @ 13:57:33
Cecilia med fl.

Hej Elle!

Ta dig en funderare på hur du uttrycker dig, hur du själv är och hur du själv gör istället för att skylla på någon annan.

Jag skulle verkligen ta tag i mig själv och inte skylla på någon annan i det här fallet. Det är lätta att kasta ut uppfattningar på nätet som du gör och du kommer med all säkerhet att få se att du kan bli ansvarig för detta precis som Kerstin säger lagligen alltså.

Sluta omedelbart innan det är för sent.

2010-10-31 @ 09:03:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0