Sanna for president

Jag surfar via mobilen eftersom trådlöst bredband inte är gurkstadens starkaste sida.

Huvudvärken ligger som en tung yllekofta över våra huvuden sedan kommunfesten i går.
Festen, som för övrigt bjöd på både jämförande av vem av mig och Lars som har fastast rumpa, sexattack på en av bröderna Rongedal, och en fantastisk underhållare som tejpade fast saker på sin egen kropp. Det var gosedjurstusenfotingar, elljusstakar och kastruller.
Han hade tänkt tejpa fast sig vid Carola, men det gick tydligen i stöpet.

Nyss sjöng Sanna Nielsen sin fantastiska ballad.
Jag tippar morgondagens utgång så här:
Till final: Carola och Andreas + Sanna.
Till andra chansen: Ola och Rongedal.

Dagens käftsmäll vill jag utdela en liten töntig smurf i vit mössa som inte hade vett att hålla sig borta utan var tvungen att komma hit och förpesta min tillvaro. Fy farao säger jag bara.

Dagens lästips är så klart pappa pops fantastiskt roliga blogg.
När jag såg farbror Nunstedt i morse trodde jag först att det var tvillingarna Rongedals lillebror som kommit till stan för att ge sitt stöd, men så var det självfallet inte. De är bara - som man säger - lika som bär.

Nu plågas jag nästan till döds av Kebabpizza Slivoviza. När den kommer i morgon kan ni gå och koka kaffe.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0