Hemma

Hälsingland var sweet.
Grillning varje dag, vedeldad bastu varje kväll och bad i 16-gradigt vatten.
Mängder av vin, mys på stranden och umgänge med fina kompisar.
Dessutom båtutflykt till Albertina i Skärså med bräckt gravad lax på menyn och glass med hjortronsylt.

Nu är jag hemma igen och sitter som bäst och flurar på vad jag ska göra resten av semestern.
I dag tror jag att det blir lite hemmafix och städning. Jo jag vet, det låter tråkigt, men någon gång ska det ju göras också.

Just nu: Frukost och byte av radiokanal. Jag KLARAR INTE AV den där idioten som har Brunchrapporten på P3.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0