Full jävla rulle

Jag hade förberett mig på en lugn första dag på passet.
För att inte tråka ihjäl mig liksom.
Tänkte kolla upp lite recept och grejer, som man gör när man inte har ett dyft att göra.
Göra lite reseräkningar och sånt också.

Men oj vad det blev full fart. Skönt!
Jag har liksom inte haft en lugn stund på hela dagen.
Först nu, när jag är i mitt författande skede sätter jag på i-tunes och låter skrivprocessen ta fart. Det är oftast så jag gör.
Inte helt fel att det blev Laka, Bosniens schlagerbidrag, som fick äran att vara först ut i mina öron. Det, mina vänner, är nämligen en låt som jag tycker extremt mycket om.

Men nu - åter till texterna. Det är ju en tidning som ska göras för bövelen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0