Happy birthday to me, happy birthday to me...

Nej, jag fyller inte år i dag. Inte förrän om tre dagar.
Men jag har liksom blivit firad och fått paket två gånger redan.
Förra helgen var ju min fina familj och kalasade och jag fick massa fina presenter. Tack älskade ni!
En i-pod, som nu är beställd, pengar till spabesök (inbokat på min födelsedag på onsdag!), en ny fin vattenkokare, ett smyckesskrin som jag hade önskat mig och en fantastisk cykeltur med massa minnen av bästisen Sara.

I dag kom in djupt älskade bror förbi och då fick jag två jättesnygga stora ljusstakar, som kommer att bli superfina hemma. Tack!

Min födelsedag är som sagt på onsdag och jag hoppas och tror att det kommer att bli en fab dag.
Jag har som sagt bokat in en spabehandling på morgonen och sen ska jag äta lunch med finaste Linda. Efter det ska jag och Hjärtat åka till Edsbergs slott för att kolla på bröllopslokal.
Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ville att vi skulle gå ut och äta middag, men Hjärtat kanske har andra planer. Det är ju fotboll på kvällen också.
Det skulle vara mysigt att först äta middag och sen träffa på en massa gulliga vänner och kolla fotboll.
Men vad som än händer blir det nog bra, det är jag säker på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0