Man ska ha husvagn

Ni vet den där Galenskaparna-låten från "Macken". Där de sjöng om campinglivet.
Tre minuter Hjo, tre minuter Skövde, tre minuter bla bla bla...
Ja, texten kanske inte gick exakt så, men ni fattar.
Det har varit - och är - mitt liv den här helgen.

I torsdags åkte jag till Hultsfred klockan 10 på morgonen med foto-Christian. Klockan ett på natten landade jag hemma i Sthlm igen efter 3,5 timme i Pappa Pops hyrbil. 80 mil på en dag, svooosch bara.
Där emellan hann jag med korv och mos i Kisa, regn och Babyshambles-jakt på Hultan och en avslutande oxfilérulle med bea, som inte alls var god. Och så Coldplay och nattradion på vägen hem.

I kväll svischade jag ut till Stockholms stadion för lite Dolly Parton.
Och i morgon gör jag ett nedslag ute vid Stora Skuggan för WTAI.

Maxad helg med andra ord och jag kan inte tycka annat än att det är smått fantastiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0