Midsommarbojkott

Nej vet ni vad.
Jag tror faktiskt att jag bojkottar Midsommar i år.
Alla vännerna är borta ur stan. De som har åkt i väg har gjort det utan att bjuda in - thank you very much.
Eller så firar de hos föräldrar - boring.
Eller så orkar de inte göra något alls.
Och efter att ha arrangerat sisådär hundrafem midsomrar och tjugoåtta nyårsaftnar redan så gjorde jag tidigt klart att jag inte orkar fixa allt i år.
Men det gör tydligen ingen annan heller, så jag tror faktiskt att jag skiter i det i stället.
Så kan folk få vara tråkiga bäst de vill på eget håll.


Kommentarer
Fon Jorsling

Grattis i efterskott! Nästa gång vi ses är det jag som bjuder på nåt smask. :-)

2008-06-21 @ 21:53:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0