Tapetkval

Vi håller ju på att välja tapet till ena väggen i vardagsrummet.
Sedan tidigare har vi de här tre uppsatta.



De två till vänster är favoriterna av de här tre.

MEN.
När vi var och beställde kakel till köket i lördags hittade vi de här två.



Hjärtat tycker den översta är finast. Men jag, jag föll som en fura (ha ha, ni fattar skämtet va?) för den med barrskogen. Den är ju helt fantastisk! Jag känner mig trygg och härlig när jag ser den.
Nu måste jag bara lyckas övertala Hjärtat om att det är den vi ska ha i vardagsrummet. På väggen där de andra proverna sitter, den med fönstret.
Någon som känner till någon bra övertalningstaktik?


Kommentarer
Jocke

Hjärttapeten kommer att göra er galna.

Skogsmulletapeten tvingar er att byta soffa.



Ni ska givetvis köra på den gråsvarta, med velourlabyrinten.

2008-06-17 @ 22:57:52
Ullis

Skogen är toppenfin, pappa har den m blommor t.h., och den är toppenfin, och en kompis föräldrar har din favorit och den är väldigt rogivande. Hjärtat och medaljongrejen kommer man nog få ont i huvudet av efter ett tag. Tror inte alls att ni behöver byta soffa av skogen, går ju i samma skala.

2008-06-18 @ 09:19:56
Jocke

Ja, precis.

2008-06-18 @ 10:22:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0