Cheese-type

Arena Artcica i Kiruna ser inte mycket ut för världen, den gamla flyghangaren.
Men skenet kan bedra.
Den är varmare än någon annan arena vi varit i under den här lilla turnén. Dessutom är stolarna vadderade.
OCH viktigast av allt. Snygga, snygga, snygga Klas Granström som var med i Robinson det året killarna bildade pakt sitter på raden framför mig. Snett framför så jag ser hela den vackra skapelsen.
Han jobbar på någon Luleå-tidning tror jag.

Men, det var bara en parantes. Det jag skulle komma till är att Jakob Samuel i The Poodles har satinbyxor.
Och E-Type står som en ostbåge på scenen, med krökt rygg.
Sträck på dig Martin, tänk på hållningen!


Kommentarer
Ullis

Deine läckerbit jobbar på Norrbottens-Kurirens nöjessida. Tror att han är redaktör men inte säker...

2008-03-06 @ 14:23:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0