Tips från coachen

Söta Åsa skriver tips till mig på sin blogg, vad jag kan göra när jag har lite ledigt i april.
Förutom en tripp till fjällen är schemat blankt.

Därför fick jag de här fina förslagen:

* Skriva en bok
- och sen håva in cash att fara till Thailand med vid senare tillfälle?
* Bygga ett hus
- typ friggebod, nu får man göra dem lite större men det klarar du på 2 veckor!
* Odla något?
 - grönsaker, hasch eller kanske ett skägg?
* Förklä dig till mig och jobba på mitt jobb medans jag solar på stranden?
- Vi har en hyfsat lyxig kaffemaskin och generös fruktkorg

Hmm, ja, skägg vore onekligen spännande, men jag tror att min kroppsbehåring är för gles.
Boken finns klar i mitt huvud, men jag vet inte om jag hinner på den tiden.
Åh, låt mig fundera lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0