Vill ha!

Jo. Jag vill ha semester!
I need it BAD!

Jag vet att jag var ledig i princip hela januari. Men det struntar jag i.
Jag har ingen som helst lust att jobba. Inte heller lust att vara ledig hemma och göra ingenting.
Jag vill fylla den spruckna schlagerbubblan med sol, värme och salta bad.
Jag vill ha singha och vattenmelonshake. Bananpannkaka och latteshake med baileys i.
Snorkling och attack-fiskar. Månskensmiddag på stranden.

Ja ni fattar. Ta mig bort härifrån! Ge mig panaeng curry och som tam omedelbart!


Kommentarer
Fon Jorsling

Kul att du svarade på mitt mess i lördags. Verkligen.

2008-03-17 @ 20:11:28
Fröken T

Kul att du skickade samma sms till alla i din bekantskap. Verkligen.

2008-03-18 @ 09:56:42
URL: http://vikankalladetmittliv.webblogg.se
Fon Jorsling

Min bekantskapskrets består faktiskt av fler än du och Striklas Nömberg. Som f ö inte heller svarade.

Divor.

2008-03-18 @ 11:35:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0