Fast i stirrträsket

Ni vet när man har så mycket att göra att inget blir av.
Man sitter och funderar på allt som ska göras och inser att man måste skynda sig. Därefter funderar man lite på hur man ska lägga upp det. Man sitter där och stirrar och känner sig stressad och innan man vet ordet av har det gått en timme till och man blir ännu mer stressad.

Efter en vecka av i det närmaste utomjordisk effektivitet och få jobbet gjort - anda har jag nu trätt in i det eviga stirrandet.
Gårdagen gick åt till att sova, storhandla och laga lasagne.
Väska från Belgrad står fortfarande ouppackad. Och i morgon börjar jag jobba, så då är det kört att få saker gjort.

Men, jag har åtminstonde tagit en promenad på nästan två timmar, och nu ska jag äta frukost på en solig balkong.
Dessutom har jag mailat till en presumtiv bröllopslokal om visning och mailat till festlokalen för min 30-års skiva i augusti.
Kanske finns det hopp om den här dagen också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0