Knäppgök

Någon som kallar sig Burr, är en man på 38 år och bor i Hägersten (hoppas han googlar sig själv så han ser det här) har kommenterat min Dima-artikel på expressen.se i dag.

Så här skriver han:
Jag korar på eget bevåg årets töntigaste fråga hitintills: "Vad tycker du om svenska Charlotte Perrelli?" Och det är nog ett svåröverträffat rekord för resten av året, ett rekord som journalistikens tvättäkta nörd bara kan klämma ur sig.

Om den som man frågar har det lilla minsta vett i huvudet så passerar man en sådan fråga utan kommentar. Men det visste nog inte stackars frågaren. Man börjar undra på vilka meriter man kan bli en journalist?


Frågaren? Journalistikens tvättäkta nörd?
Wow, jag har nog aldrig blivit kallad nörd förut.

Och som svar på sista frågan om meriter.
Magister i kulturjournalistik - räcker det?


Kommentarer
Dan

http://studiobelinda.blogspot.com/2008/05/en-lgn-r-en-lgn-r-en-lgn.html

Kommentar, tack!

2008-05-26 @ 14:50:26
Fröken T

Nej Dan, jag har inga planer på att kommentera ett påhopp från Ronnie, där han, i skepnad av Aftonbladet-reporter klankar ner på ett Expressenlöp.

2008-05-27 @ 12:19:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0