Status

Följande idé är stulen rakt ur Kärleksbloggen. Förlåt Malin.

Status: Lagom trött efter en vecka i Belgrad. Lite krasslig med.
Dricker: Kaffe med mycket mjölk, för magens skull.
Senast inkomna samtal: Från min chef Bosse. Mycket beröm innehöll det.
Senast inkomna sms: Kram på dig nu. Så hörs vi av snart! Från Lars.
Senast inkomna mail: Söndag funkar fint för oss. Vilken tid passar er. Från Gålö Havsbad.
Snart: Jag och hjärtat ska åka till Alviks färghus eller vad det nu heter och kolla på kakel, färg och tapeter.
Ikväll: Laga mat, slappa, ta en promenad, packa upp. The usual stuff. Skulle träffat finaste Magdalena, men eftersom jag inte känner mig helt kry fick det bli en raincheck på det. Synd.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0