Välkommen sköna helg!

Det känns som en evighet sedan jag hade en helg hemma i Stockholm,
Mycket för att jag faktiskt jobbar två helger i månaden. Men sedan har jag varit iväg många helger också. Det har varit fjällen, Malmö, kryssning och fan vet vad.
Men hela den här härliga helgen ska jag vara hemma. Mmm... jag smakar på ordet. Känns skönt.
Tro inte för den sakens skull att jag ska ligga på sofflocket och lata mig hela helgen.
Åh nej, har ska uträttas stordåd.

Fredag a.k.a i dag: Afterwork på något skönt ställe. Har dock inte kommit på var ännu. Har du något skönt tips? Kommentera bums!
Lördag: Utflykt till Rådmansö, Upplands Väsby och Sollentuna för att kolla på bröllopsplatser. Behöver billiga alternativ till favoriten just nu - slott i Södermanland för 46000 glada laxar.
På kvällen 30-års fest hos Helena och Daniel.
Söndag: Chill och lunchbesök av bästisen med familj. Kanske en film i soffan på kvällen.

Och så packa inför Belgrad eftersom jag flyger dit på måndag morgon.
Den här helgen känns faktiskt som den perfekta uppladdningen inför en veckas schlagerslit.

Trevlig helg på er, kanske ses vi i vimlet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0