Bildbevis

Ni har efterfrågat bildbevis på den nya, mörkare, hårmanen.
Det ser lite dassigt ut på bilden, men så tycker jag nog att det är lite dassigt också.
Har fått massa komplimanger för det, men i morgon när jag ska klippa mig får det nog ändå bli lite guldiga slingor, för att göra det lite varmare liksom.

Oh well, here you are:



Som en bonus slänger jag med en bild på vår sushifest. Som ni ser var det inga små bitar, så att Ulli fick i sig 16 st tycker jag är sjukt imponerande. Jag var spymätt efter mina 9!



Kommentarer
Ullis

Smarrigt var det också :P

2008-11-12 @ 10:31:29
Ylwa

Fin färg!

2008-11-12 @ 12:15:28
URL: http://ylwas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0