Kom ledighet. Kom!

Sista passet nu och sedan fem dagars skön lediget.
Just den ledigheten som jag ska gå på nu är alltid extra skön. Jag har nämligen jobbat 5, varit ledig 4 och jobbat 5.
Nu blir det tvärtom, med bara 4 dagars jobb.

Och på torsdag får jag finbesök i form av gullis som kommer hela vägen från Pajala.
För att hon ska känna sig extra välkommen har jag tagit fram ett digert aktivitetsschema som jag hoppas ska passa damen.

Torsdag: Nya bondrullen på bio.
Fredag: Shopping på dagen. Middag och alkohol till Idol hemma. Sen utgång.
Lördag: Det goda köket-mässan. Försöka slå rekord i sushi-ätning.
Söndag: Oplanerad. Ullis åker hem.

Nå? Inte så pjåkigt va?
Emma, du är välkommen att haka på valfria delar av schemat.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0