Morr....

Du vet att du har en dålig dag när:

1. Du vaknar klockan ett och är helt väck.
2. Du inser att ditt hår är en total mess men du inte har tid att tvätta det eftersom du vaknade så sent.
3. Du precis missar tunnelbanan och får vänta 9 minuter på nästa.
4. Du nästan åker på stryk på Pressbyrån av ett surkart till mansslem. Karlfan är otrevligt mot allt och alla och står och skäller på kassörskan för saker hon inte kan rå över. När jag, som har bråttom för att inte missa bussen, lägger mina grejer vid kassan, innanför hans vantar som han har parkerat där, får jag en utskällning. När jag säger att jag bara flyttade på dem lite hänger smockan i luften. Charmigt.
5. Du missar bussen eftersom ovan nämnda man tar upp din tid.
6. Du upptäcker att bussen inte kommer långt utan stannar för rött ljus en meter från busshållsplatsen. Du snajdar dig dit och signalerar till busschauffören att du gärna vill åka med. Men vad gör fittchauffören? Jo, han vägrar och pekar surt bakåt mot hållplatsen. Sen står han stilla vid rödljuset i ca 3 minuter.
7. När du väl sitter på en annan buss mot jobbet smakar du äntligen på kaffet du köpte på Pressbyrån. Inte nog med att du bränner dig på tungan - du inser att kaffet är skitäckligt.

Jorå....


Kommentarer
Daniel wallo

:D lider med dig......

kul att det är fler som har hemska dagar även om man känner sig ganska ensammen just då....

2008-11-16 @ 16:44:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0