Tidsfördriv för att slippa gå ut i blåsten

Vad heter du: Maria Therese Caroline Hansson.
Var bor du: I den fina delen av Solna.
Trivs du där: I bland önskar jag att jag bodde mitt i smeten, men jo jag trivs.
Brukar du läsa horoskop: I bland.
Har du körkort: Ja, och en skitig Reanult som jag nästan aldrig kör. Det är Hjärtats jobb.
Favoritdjur: Katten Mitzy som ligger i sängen på sin kudde och sover just nu.

Festar du mycket: Njae, det kan jag inte påstå.
Sprit, cider, vin eller öl: Ja tack!
Brukar du bli för full: Hmm, aldrig. *håller fingrarna i kors bakom ryggen*
Antal kuddar i sängen: Fyra, men det är bara en som är min.
Äger du ett busskort: Nej, jag tjuvar Hjärtats vid behov.
Vad åt du till frukost: Te med äcklig smak, mörkt bröd med skinka och gurka och lätt a-fil med havrefras och russin.

Har du haft sex idag: Ingen kommentar.
Nästa mål i ditt liv: Att jobba utomlands.
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Therese".
Antal timmar sömn inatt: För få.
Sov du ensam: Nej jag värmdes av både Hjärtat och Mitzy.
Din hobby: Har ingen direkt hobby. Gills hångla?

Vad är det för veckodag?: Torsdag
Vad åt du senast: Köttfärs och linssoppa.
Vem fick du sms av senast: "Fisksoppa låter gott. Puss." Av hjärtat.
Vem ringde dig senast: Mamma
Godaste ölen du druckit: Hur ska man kunna komma ihåg sånt?
Vilka hårfärger har du haft: Har alltid varit en blondie, förutom en kort period när det var lite rödaktigt. Just nu är det dock mörkare.

Vad såg du senast på TV: Morgonteve till frukosten i morse.
Vad läser du för bok just nu: "Flickan under gatan" av Roslund/Hellström och "Självkänsla nu".
Längd: 175isch
Skostorlek: 39
Hårfärg: Mörkblond typ
Är du kär i någon: Ja, i min blivande man.

Vad gör du om ett år: Är på bröllopsresa.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, i Thailand ellr New York.
Dricker du: Ja, varje dag. Mest vatten och cola light. Och kaffe förstås.
Vilken parfym använder du: Har flera, men favoriterna är Red Delicious av DKNY, "Envy me" av Gucci och Cleans "Fresh laundry".
Vilka skor använder du: Alldeles för få av de jag har.
Dagens klädsel: Rödrutig klänning, svarta kalasbyxor och just nu svart huvtröja och duntofflor.

Följande är fräckt stulet av Ylwa.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0