Oh what a night!

Förlåt Ylva, men jag har redan varit på sing-along Mamma Mia, utan dig.
När jag fick chansen att se den i jobbet kunde jag liksom inte bara sumpa den.
Men, jag kan nog gå igen.
För satan vad roligt det var!

Ni som har sett Mamma Mia vet hur glad man blir av den. Det här är liksom samma sak, förutom att man får sjunga med högt och sångtexterna är med.
Fatta vilken bra förfest! Trots att jag hade sett filmen blev jag helt berörd och uppfylld.
Jag kan verkligen rekommendera det.
Premiär på fredag på flera orter.

Det enda störiga var Babsan som gick runt med en mick som folk sjöng dåligt i (men det slipper ni, det var ju bara i kväll) och en överförfriskad Daphne Leon som på slutet skrek i  Babsans mick: Kom igen nu, visa att ni är svenskar, stå upp för faan, och sen tillsammans med sin kompis ställde sig uppe på "scenen" vid duken och dansade med till Dancing queen när eftertexterna rullade. Sjukt pinsamt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0