r.i.p datorn

Min dator la ner i dag.
Eller, den kraschade inte helt, men programmet som vi använder för att skriva i la ner i går.
Jag vände mig till datasupporten i dag för hjälp och fick beskedet.
–Din dator mår inte bra, sa Petter på supporten.

Så nu har jag fått en ny dator. Där ingenting är som det ska. Just nu har jag inga låtar i i-tunes. Inga av mina försparade lösenord funkar, och inga av mina sparade grejer finns i den här burken ännu. Det känns naket liksom.
Men jag ska få allt överfört till den här datorn sen har Petter lovat.

Hoppas han står vid sitt ord. Där finns hela vår bröllopsplanering, hela mitt i-tunes bibliotek och alla mina bilder.
Håll tummarna!


Kommentarer
ida

Åh, stackars dig!

Det är verkligen jobbigt när det där händer.

Men 3030 sysslar inte helt sällan med magi, som kan rädda den allra dödaste dator.

Jag håller tummarna!

2008-10-27 @ 01:03:45
URL: http://rosabloggen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0