Förlåt älskling - David Gray är grym

Öppet brev till Hjärtat:
Hej älskling.
För ganska längesen kom David Grays greatest hits skiva som en liten tillökning till vår skivsamling.
Då dissade jag den skivan rätt hårt tydligen. Jag kommer inte håg det, men du sa att jag gjorde det så det är säkert så.
Du påminde mig i alla fall om det när du kom på mig med att spela skivan en kväll för några veckor sedan.
Nu ska jag komma med ett bekännande. Jag har spelat den skivan jättemycket. Flera gånger. En dag när jag var ledig och hemma och du jobbade spelade jag den till och med flera gånger på repeat eftersom jag tycker att den är så bra.
Så du, förlåt för att jag dissade ditt val av skivinköp. Det är en jättebra skiva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0