Mamma mia... here I go again...

...how can I resist you?

Nej, det var ju just det jag inte kunde. Jag föll pladask för filmen, och är lite missnöjd med att jag bara har sett den en gång än så länge.
Men, jag tror att jag väntar till i början på oktober. Då, nämligen den 10:e går sing-along-versionen upp. Ni vet när det är okej att sitta och sjunga med högt i låtarna. Man behöver liksom inte kväva sina sångimpulser utan kan sjunga för kung och fosterland.
Jag är så på!
Ylva, filmen går inte upp i Karlstad, så du kommer väl hit och sjunger med mig?

Två filmanekdoter:
När vi var i Barcelona (älskade, älskade Barcelona) förra sommaren spelades "Vicky Christina Barcelona" in. Vi satt och käkade middag precis bredvid inspelningsplatsen en kväll.

När jag var liten hade jag en sommarfling med en gotlänning som är statist i "Sunes sommar". Vi var båda 13 eller 14 at the time.

(Jag vet att ni vill be mig om en autograf. Det är okej)


Kommentarer
Ylwa

Jag kommer! For sure.

2008-09-28 @ 02:04:57
URL: http://ylwas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0