Busy, busy, busy...

Snart 16 dagars ledighet har gjort mig gott. Jag känner mig ganska utvilad, och gick upp kvart i sex i morse för att skjutsa Hjärtat till jobbet.
Fatta, klockan stod på 05:nånting. Egentligen galet förtidigt och alldeles emot mina principer, men vad gör man inte för kärleken.

Och, jag har faktiskt en ganska lång to do list i dag. Så de som tror att jag bara ligger på latsidan och pillar mig i naveln får tänka om. Här är det busy woman som gäller.
Och i påskhelgen tapetserades och målades det sovrum. Joja, här är det någon som är duktig.



Och punkterna 1,2,3 och 5 fixas as we speak. Nu tredje nerifrån på tur. *klapp på axeln*


Kommentarer
kerstin

gillar att du sätter utropstecken efter varje sak!

2009-04-20 @ 19:15:13
Fröken T

Haha, det är för att understryka hur viktiga de är!

2009-04-22 @ 00:53:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0