Fett och keff

Har Stockholm City forfarande kvar 2004-uttrycket fett och keff där de listar bra och dåliga saker? Glömda att kolla det i dag.
Hur som helst, här kommer min fett och keff-lista, mitt bra eller anus, min "hissar och dissar", min av eller på, min kalla det vad fan du vill - det är en plus och minuslista över veckan hitills.

Veckans +
Solen och värmens återtåg
•God gärning 1: Köpte Situation Stockholm i onsdags.
•God gärning 2: Köpte kaffe av högstadiebrudar vid Fridhemsplan i morse för 10 spänn och hjälpte därmed ett barn i Afghanistan.
•God gärning 3:Gav två andra högstadiebrudar 20 spänn till förmån för barn i Afghanistan. Operation Dagsverke. Egentligen sålde de bullar för 14 kronor, men jag ville inte ha bulle utan gav dem en tjuga. Det är ju ändå lön i dag.
•Bästa (lagliga) nerladdningen: "Var ska vi sova i natt" med Perikles.
•Vinklubb
•Ledig helg
•Viktnedgång

Veckans -
Har ännu inte provat spikmattan
•Har varit lite småbakis
•Sprit och cigaretter.



Kommentarer
Mini

2009-04-24 @ 13:43:22
Mini

Jag tycker gott att spriten kan ligga i din hissa-spalt.

2009-04-24 @ 13:44:30
URL: http://apieceofcupcake.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0