Shoe mania!

I förra veckan tog jag en sväng på stan för att spana lite skor. Min stora passion, kan man säga. Jag har inte räknat hur många skor jag har, men det är nog sisådär 50 par eller nåt.
Hur som helst. Jag hittade hur många snygga pjucks som helst på Åhléns City. Tyvärr var de flesta sådana jag bara kan drömma om, eftersom jag aldrig köper skor som är dyrare än 600 spänn. Nästan aldrig i alla fall.


De här coolingarna från Acne var mighty fine. Det är däremot inte priset, på nästan 2000 spänn.


De här blev jag helt kär i, men eftersom jag hade bestämt mig för att inte köpa fler heels just nu lät jag bli.


I stället fick de här följa med mig hem. Så mycket för att inte köpa nya heels. =) Men de har redan premiärsportats och jag är mycket nöjd med köpet.


Eftersom jag skulle behöva ett par nya sneaks föll jag pladask för de här fina från Nike. De har inte fått komma hem till mig än, men kanske kanske får de det.


Kommentarer
Kerstin

Åh, de guldiga var sjukt fina! Du gjorde helt rätt som tog med dig dem hem.

2009-05-02 @ 19:11:45
Ullis

...fast tur att du inte köpte de första med klackarna... för VAR de verkligen SÅ fina? ;) Man har ju olika smak såklart....

2009-05-02 @ 22:22:28
URL: http://ulrikaolofsson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0