Söndag på jobbet

Även om söndag i sängen hade varit mer lockande har det varit helt okej ändå. Att tillbringa söndagen på jobbet alltså.

Har kollat på en tråkig Peter Harryson i Bingolotto, kollat på ett pinsamt och pajigt premiäravsnitt av "Söndagsparty" med Piff och Puff och haft en trevlig fika med Clarence där vi bland annat diskuterade renovering hemma och jämförde våra frieri. Alltså jag blev friad till och han friade. Men inte till varandra. Ja ni fattar.

Nu låter det kanske som om fikan med Clarence egentligen inte alls var trevlig, eftersom jag skrev den med de två andra mindre trevliga sakerna, men så är alltså inte fallet. Det var en mycket trevlig fika.

Min The Sounds-artikel i tidningen i dag. Helt ok, men jag önskar att den kunde fått större utrymme. Att man kunde få bre ut sig lite i bland. Kvällstidningens förbannelse. Allt över 2000 tecken är dokument, och det mina vänner skriver man inte ostraffat. Eller bara så där hipp som happ.

Oh well, måndag i morgon. Två dagar kvar på jobbet.
Sen blir det vinklubb, aw, Mando Diao och besök på bröllopsslott. Det blir fint. Och så planerar jag att inviga min spikmatta.
Nu fortsätter jag att shuffla i min itunes och håller ut de sista två timmarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0