Bara för sakens skull

Jag vet ju hur tråkigt jag tycker det är när jag går in på de bloggar jag följer och det inte har skrivits något nytt.
I dag var typ tredje dagen utan uppdatering på SAMTLIGA av de bloggarna jag följer.
Men jag kan ju inte klaga om jag inte uppdaterar själv. Så. Nu har jag gjort det.

Ja, men helgen då förresten.
Jo, efter att ha mått helt uselt av stress i går ser jag fram emot en skön fix och trix dag.
Det ska handlas grejer till bröllopet (chocker!), det ska göras ansiktsbehandling, det ska fixas fin kalufs och det ska eventuellt sippas lite vin på avslutningen av Julia i kväll.

I morgon Aminas 30-års fest med Cirkus-tema. Innan det välbehövligt besök hos världens bästa naprapat, och lite bröllopsfix, så klart.
Det blir nog bra det här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0