Hipp hopp

Man skulle kunna tro att jag är Göteborgare, med tanke på humornivån i den där rubriken, men jag är bara bakis och sliten.
Blev möhippad i går, och alla detaljer är givetvis strikt konfidentiella, men jag kan säga att jag är som en liten trasa som ligger här i soffan.

Har grym solbrännastress men bara tanken på att ligga och svettas i solen får mig att kollapsa. Dessutom har jag det ganska bra här med katt på magen och dator i knät. Jag tänker bara flytta på mig för att gå till Ica och köpa pizza och cola. Screw bröllopsdieten, det tar vi i morgon i stället.

Annars då? Jo jag väntar på att en spillra till blivande make ska komma hem från London och sin tvådagars-svensexa. Och så funderar jag på att lägga ner det här med twitter. Känns det inte bara som en överskattad fluga ändå? Har inte uppdaterat på två veckor och när jag skulle försöka nu så gick det inte. Blir nog att döda den där rackaren ändå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0