I'm going down...

Jag är ingen förespråkare av självsvält eller ohälsosamma dieter. Snarare skulle man väl kunna tro att jag förespråkar frosseri.
Men nu planeras det bröllop inom kort, och då ljuder ju skällan lite annordlunda, kan man säga.

Därför ägnar jag mig åt en ytterst tråkig men ack så effektiv pulverdiet. Men på helgen syndar jag och äter normalt och så pulverdiet på veckorna.
And it´s goin' good.

Till exempel har jag gått ner två kilo på två dagar, lite drygt.
Till exempel kan jag nu ha ett par byxor som jag fick förra våren, som jag då inte ens fick på mig. I slutet av förra veckan kunde jag ha dem, men inte riktigt knäppa dem som man skulle och de satt dessutom sjukt tight. I morse gled de på som om vore jag insmord i matolja och de gick att knäppa precis som man ska och de sitter till och med löst.

Som sagt, ohälsosamma dieter är inget man ska ägna sig åt, men det här med pulverdiet is the shit.
So long poprygg!


Kommentarer
Mirre

Heja heja! Låter ju grymt bra det där med pulvret, blir lite sugen själv...

2009-08-18 @ 18:17:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0