Gott nytt år!

Eftersom jag åker upp till Söderhamn redan i eftermiddag passar jag på att önska gott nytt år redan nu.
Förra året gjorde jag en maffig årskrönika över mitt väldigt händelserika 2008. Jag har inte orkar göra någon i år.
Inte för att året inte har varit bra, för hallå - jag har gift mig - bra har det verkligen varit.
I stället för en lista bjuckar jag på tre bilder från de tre bästa händelserna 2009.
Ses på andra sidan!



5 september 2009. En av de bästa dagarna i mitt liv.




Mini-honeymoon i Paris. Oui!



Mai Thai honeymoon. Lovely!


Kommentarer
Lisa

Åh, vilka vackra bilder! Ni är ett fantastiskt vackert par. Man riktigt ser hur kärleken lyser om er. Precis som solen alltid verkar lysa över er. =)

2010-01-07 @ 01:47:12
Tess

Visst är vi. Vi har till och med matchande solglasögon, ha ha.

2010-01-08 @ 00:01:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0