Inga mumsmums för mig

Snyft. Det blir ingen mello för mig den här veckan.
Ingen Måns Zelmerlöw, Amy Diamond eller Markoolio. Den här veckan är typ den bästa namnmässigt och jag ska inte vara där. Sjukt tråkigt!

Nu har jag ju härliga planer ändå, eftersom min kära bror gifter sig på lördag. Men det är så tråkigt att det sammanfaller.
Min bror om någon borde ju veta bättre att inte lägga sitt bröllop under Melodifestivalen.

Jag får helt enkelt kolla på reprisen på söndag, hur oglammigt det nu än är.


Kommentarer
Mini

Du är skadad, folk planerar inte sina liv runt Melodifestivalen bara för att du gör det. Hoppas du kan ha kul på bröllopet ändå och inte oroa dig för om dina favvisar går vidare :)

2009-02-11 @ 09:39:54
URL: http://apieceofcupcake.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0