Samtidigt i Malmö

Nuno fyller år och vi har ätit lyxig kinamiddag på Kin Long, bästa kinesen i stan.
Vi snackar inte fulkines utan finaste av finkineser.
Champagne, dumplings och korianderkyckling var några av de delikatesser som slank ner tillsammans med kinesisk öl.

Nu myser vi på Nunos rum med Eurytmics, U2:s nya platta och lite jobb.

Så här ser det ut hos oss just nu:



Svempa och födelsedagsbarnet i Anton Corbijn-tappning.



Lars bästa Johansson uträttar stordåd som vanligt



Födelsedagsbarnet och farfar Hägred.


Kommentarer
kerstin

du vet väl vem du ska ringa om du har en efterfest som måste livas upp när du hänger i malmö..

2009-02-26 @ 22:28:31
Tess

I know, problemet är bara att när det är dags för efterfest är jag så full att jag inte hittar mobilen. I natt minns jag inte ens hur jag kom hem till exempel.

2009-02-28 @ 00:53:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0