svar

10 Första
Första bästa kompis: Sara. Som fortfarande är min bästa kompis. Always will.
Första bil: Vit Saab vid namn Raketen.
Första kärlek: Tobias på lekis. Första riktiga kärlek: Johan. High school sweatheart.
Första husdjur: Katten Busan.
Första semester: Första kommer jag inte ihåg. Men jag minns när jag blev biten i rumpan av en åsna på Lejonparken i danmark. Jag var typ tre år.
Första jobb: Första sommarjobbet? I Oxelösunds hamn, som slav på kontoret.
Första köpta skiva: En av de första var Shaking Fredriks singel. Minns inte vad låten hette. Men jag hade även en plansch.
Första piercing: Hål i örat. annars näsan.
Första konsert: New kids on the block i Globen. Jag var 12.

8 senaste
Senaste alkoholdrycken: Ett glas rödvin för några timmar sen.
Senaste bilfärd: För en timme sen. Fultaxi från Scandic Opalen till Scandic Rubinen med Lars, Nuno och Bea.
Senaste filmen du såg: Mammut. Grym!
Senast ringda telefonsamtal: Till Lars Johansson.
Senaste bubbelbadet: För längesen för at jag ska minnas.
Senast spelade CD-skiva: Pengabrorsan, hemma innan schlagerhelvetet bröt loss.
Senaste gången du grät: I onsdags, när jag vaknade och hade 40 graders feber.
Senaste måltiden: En qp och chokladmilkshake i ren hungerdesperation.

6 har du någonsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad:Nej.
Blivit kär vid första ögonkastet: JA! och nu ska vi gifta oss.
Fastnat med blicken i någons urringning: Har inte alla det?
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
Busringt till någon: Det var min specialitet för sisådär 20 år sedan.

6 saker du har gjort i dag
1. Jobbat.
2. Hostat.
3. Titta på Melodifestivalrep.
4. Svurit.
5. Hängt med härliga kollegor.
6. Ätit en halv våffla.

4 personer du kan berätta allt för
Fredrik, Sara, Amina, Mitzy

3 val
Blått eller rött? Blått
Sommar el vinter? Sommar.
Choklad el chips? CHOKLAD
2 saker att göra innan du dör: Skaffa barn. Åka till Japan.

1 sak du ångrar:
No regrets.


Kommentarer
Sara

Vad roligt att få vara med på din lista! Känner mig ärad att få va din vän! Puss

2009-02-08 @ 18:57:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0