Produktiv dag

Idag har jag...

* sovit
* drömt värsta mardrömmen om ett totalt misslyckat bröllop
* slötittat på tv
* varit klädd i mysbyxor och tofflor hela dagen
* ätit korv stroganoff-matlåda
* läst bröllopsmagasin
* myst med katten
* provat min vigselring - igen
* surfat
* gjort en jordgubbssmoothie
* druckit kaffe
* mailat Flens kommun om vigselförrättare

Inte en av de mest produktiva dagarna om vi säger så.
Men med tanke på att jag har gjort någon aktivitet alla de andra lediga dagarna den här veckan, och att jag faktiskt var på fest i går så får det väl ändå betraktas som ett helt okej dagsverke.
Om ett tag ska jag ju dessutom laga chicken a la king, som den hemmafru man är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0