Tips för en lyckad fredag

Sätt på den här låten och dansa dansa dansa!

Empire of the sun - Walking on a dream

I över en veckas tid har jag letat efter den här låten. Googlat, sökt på P3:s låtlistor, letat på både I-tunes och Spotify. Ja ni fattar. Problemet var ju att jag inte visste vad den hette. Först kunde jag inte ens komma på hur den gick.
Men tack vara söta Malin på Fredag vet jag nu att det är just Empire of the sun som gör den fantastiska låten Walking on a dream.
Hon satt och lyssnade på den och jag, snabb som en vessla fram till skrivbordet för att kolla vad det var.

Sådana små saker kan göra mig överlycklig, och helgen är räddad! Hurra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0