En räv!

Jag är så uppspelt!
På vägen hem från jobbet nyss såg jag en räv!
Den höll på att svassa omkring på gården till dagiset på vägen från tunnelbanan.
Rävar är så jäkla coola. För mig är det här typ lika stort som när Ida hade en björn på gården utan för Degerfors.

Låt mig förklara för den som inte förstår min upphetsning.
Jag är mycket förtjust i rävar. Tycker att de är förtjusande små djur.
Jag gillar ordet fox också. Inte Mulder dock, men jag har HELT SERIÖST funderat på att döpa eventuell framtida son till Fox. I alla fall i mellannamn. Jag tycker att det är stentufft.

Åh, den här lilla räven gjorde min kväll. Jag glömde bort att jag var trött, hungrig och blöt efter promenad i ösregn.
Heja räven!


Kommentarer
kerstin

ha, ha, ha, du är för söt!

2009-07-09 @ 12:00:47
ida

Räv är stort!

Jag vet - eftersom jag såg en igår strax bortanför vårat gärde. Två gånger faktiskt, förmiddag + kväll :-)



kram från vildmarken

2009-07-09 @ 21:27:09
URL: http://rosabloggen.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0