Badar ditt barn naken i sommar?

Jo, det är sant, exakt så lyder en rubrik på sajten Mamas debattforum.
Och vänta, vänta innan ni slänger er i kommentarsfältet. Jag är inte gravid, jag går in på mama för att läsa bloggar där eftersom några kändisar bloggar där och jag behöver hållar koll på dem i jobbet.
Men då i alla fall, så dyker den här bannern för deras debattforum upp.
Och rubriken ovan är deras första rubrik.

Jag vill inte ens gå in och läsa, för jag vill inte ens se inläggen.
Menar de att det är något att debattera? Tydligen.
Är det något fel med att barnen badar nakna? Antagligen.

Jeez, det var verkligen bättre för.

Uppdate:
Jag kunde inte hålla mig. Jag var tvungen att kolla.
Jag blir mörkrädd. Det finns tydligen folk i det här landet som tror att deras barn kommer att bli attackerade av pervon alternativt bli missanpassade om de badar nakna. Jösses, det var värre än jag trodde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0