Ränder

Solränder är ju ingen höjdare. Det är liksom ingen favorit när man suttit ute i solen och så har man en t-shirtrand eller en rand av klänningsbanden eller stora björnligan-ögon för att man aldrig är smart nog att ta av sig sina solglajjor.

Men det finns en rand som är välkommen. Som jag bara älskar. Randen efter förlovningsringen.
Jag älskar att se det där vita området på ringfingret när jag tar av mig ringen för att duscha eller så.
Andra sommaren nu med ringränder. Andra av många to come. Älskar't.


Kommentarer
Sofia

Och snart kommer du ha två ringränder att älska? Kramis

2009-06-03 @ 18:31:19
Fröken T

Exakt så. Det blir ju strålande. Hela ringfingret kommer att vara vitt. =)

2009-06-03 @ 18:39:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0