Bildfest!

Jag satt och kikade i mitt arkiv över galna fester och allmänt dimmiga dagar. Jösses så mycket tokigt som fastnar på bild.
Det var mycket som fick mig att dra extra på smilbanden. Samtliga bilder från min och bästisens Valenciatrip i september till exempel. Men de bilderna var det ju inte så länge sen jag visade här, så därför får ni med er några andra små godbitar från happy times.


Fest: Fyllefest hos Fatima med gamla Sthlms-redaktionen.
När: Förra vintern.
Stämning: Uppsluppen, ända tills jag och Niklas vann musiquizet. Då blev den för ett ögonblick hätsk. Sen var alla apraka.
På bilden: Jag och Ingoman.


Festinfo: Se ovan.
På bilden: En full, nöjd och glad Tess har just vunnit ett musikquiz.


Fest: Grillskiva hemma hos mig.
När: Sommaren 2007.
Stämning: Fantastisk. 20 pers på terassen, spontandans på parketten, spritbuffé och singstar. Och ett glas rödvin över hela värdinnan.
På bilden: Kristin, låtsastvillingen, och jag.


Fest: Midsommarafton 2007. Fylleslag i Hagaparken. Ja jävlar vilken fest.
Stämning: Fantastisk! Picknick, kubb, polsk ekvodka, samtal med hasselnötsbuskar och snapsfylla klockan två på eftermiddagen.
På bilden: Amina, jag och en halv picknick.


Fest: Återvändardagarna i Söderhamn.
När: Juni 2005?
Stämning: Uppsluppen och jetlaggad.
På bilden: Dans på borden till Rocktools i öltältet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0