Desperate Housewives nästa

Jag säger bara det. Damn, vilken perfekt hemmafru jag skulle vara.
För det första är jag den ultimata slackern, så jag skulle inte ha något problem med att få tiden att gå.
För det andra kan jag vara ganska effektiv när jag vill, så att det ser ut som om jag har jobbat hela dan när jag egentligen har latat mig ganska mycket.

Hjärtat kommer hem om ca 40 min, och då har jag tvättat, städat, moppat golven, och eventuellt också hunnit fixa lite smågrejer inför kvällens middag med HANS kompisar (som jag alltså har städat och fixat inför).
Han kommer att tro att jag har fejat hela dagen, när det egentligen är ca 1,5 timme effektiv tid.
Men schhh, säg inget.  Det får vara vår lilla hemlighet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0