Det här med kommentarer

Seriöst.
Vi måsta ta ett snack.

Jag skriver för er. Er som varje dag klickar in på den här dåliga ursäkten till blogg.
Jag följer statistiken, så jag vet att ni ändå är ett 50-tal varje dag. Nästan lika många som Blondinbella med andra ord.

Ska det vara så svårt att klottra ner en liten kommentar?
Vad måste jag göra för att ni, efter att ni har lagt ungefär en halv minut  på att läsa mitt senaste inlägg, ska lägga ytterligare en halv minut på att skriva en liten kommentar?
Jag har ju provat med att be om svar på en direkt fråga. Vilket tydligen inte funkade.
Så, vad ska jag göra? Säg, säg, säg!


Kommentarer
Ylwa

Hey Tess, tack! Och förlåt för att jag är en av dem som är dåliga på att kommentera.

Jag tycker att du ska köra på teeny-stilen. Den är cool och dessutom bekväm.

2009-03-21 @ 18:51:22
URL: http://ylwas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0