Status

Eftersom mitt förra inlägg var en lång lista tänker jag inte tråka ut er med ytterligare än.
I stället får ni mina senaste Facebookstatus, så kan ni dra en slutsats hur jag mår av det.

Och nej, jag har inte skaffat twitter än. Det är kanske därför jag ändrar min Facebookstatus stup i kvarten, istället för liksom. Men troligtvis får det mig bara att framstå som väldigt neurotisk.

24 mars: Therese Hansson lyssnar på "Tonight"  med Lykke Li. Bland annat.

24 mars: Therese Hansson varnar för ras.

27 mars: Therese Hansson ligger i fosterställning. Just one of them days.

29 mars: Therese Hansson är.

30 mars: Therese Hansson is in repair.

31 mars: Therese Hansson is not together but I'm getting there.

31 mars: Therese Hansson gilar INTE regn.

31 mars: Therese Hansson firar ettårsjubileumet av fast jobb med cola light. Festligt.

31 mars: Therese Hansson hugger i sten.

31 mars: Therese Hansson lyssnar på Ingenting och försöker jobba.

31 mars: Therese Hansson hetsäter en påse Gott och blandat och struntar i bröllopsformen just nu.

(Den sista är faktiskt ingen facebookstatus, utan en så kallad bonus, enbart för er bloggläsare)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0