Stulen lista

Ingoman snodde sin från Mirre och Sara, jag snodde min från honom. Vem kommer att sno från mig tro?

DAGENS VILL HA: Semester och en sandstrand.
DAGENS KLÄDSEL: Grå klänning, svarta tajts, svarta strumpor med rosa flamingos och rosa fårskinnstofflor.
DAGENS SMINK: Absolut ingenting. Kör den naturliga stilen i dag.
DAGENS FRISYR: Uppsatt i knut och lugg.
DAGENS HÄNDELSE: Cykeltur till Apoteket och eventuellt releasefest i kväll.
DAGENS LÅT:"Jag fattar ingenting", Lars Winnerbäck.
DAGENS PLANER: Plocka in gårdagens tvätt, slösurfa, ringa några samtal.
DAGENS SAKNAD: Fina kollegorna.
DAGENS DUMMASTE: Brevbäraren. Han står och fumlar vid brevinkastet i säkert 5 minuter. För att få in ett exemplar av "Journalisten"? Makalöst.
DAGENS SJUKA: Täppt näsa.
DAGENS DROG: Kaffe.
DAGENS KÖP: Blir troligtvis några äpplen och en liter mjölk.
DAGENS GODIS: Pussar. Garanterat kalorifria.
DAGENS HUMÖR: Irriterad.
DAGENS ORD: Less.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0