Smart, verkligen smart.

När man går ner några kilo, eller typ åtta som i mitt fall, så är det ju smart om man kan hålla sig på den nya fina vikten.
Man kanske firar sin viktnedgång med att ta hand om sig, äta bra, motionera. Sånt som gör att man mår bra liksom.

Men inte jag. Jag firar tydligen med att vilja bli tjock.
Jag äter thaimat, med kokosmjölk bland annat. Inte bra.
Jag har vid flera tillfällen köpt grillad macka på Espresso House till frukost/lunch när jag varit på väg till jobbet kl tre.
I går åt jag en lussekatt.
Och i dag åt jag äppelpaj med vaniljsås.

Supersmart. Verkligen.
Om det fortsätter så här får thaitanterna fråga om jag är "with baby" i år också.


Kommentarer
Rara Karlsson

Haha, det är det inte bara Thaitanter som frågar kan jag meddela. Detdär funkar överallt så fort man blivit lite mjuk i midjan.

2009-11-04 @ 09:24:20
URL: http://chives.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0