Konstiga drömmar

Jag är inne i en period av skitkonstiga drömmar, har jag märkt.

Jag har drömt att Hjärtat var jagad av polisen, åkte fast och skulle avrättas i elektriska stolen. Men då såg jag till att åka fast och hamna på samma fängelse så att jag kunde ta oss ut därifrån. Tydligt skadad av allt Prisonbreak-tittande.
Jag har drömt helknasiga drömmar som jag inte kommer ihåg några detaljer mer än att de verkligen var knasiga.

Vad betyder detta?
Det slutgiltiga beviset för att jag är sinnessjuk? Att jag har jobbat för mycket och verkligen behöver semester?
Jag vet då inte hur det ska tolkas.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

vikankalladetmittliv

eller i alla fall ett försök till det

RSS 2.0